hadi$

(-:زیاد بهم سر بزنید خوشحال میشم:-)

hadi$

(-:زیاد بهم سر بزنید خوشحال میشم:-)

سوال بی جواب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

یکی بیادو این حقیقتو واسه من اشکار کنه...............................

کو دوست که عاقبت نگردد دشمن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخرش همه میانو میرن حالا هرجوری و به هر بهونه ای که باشه...............

نمیدونم چرا اینطوریه .................

یا شاید واسه من اینجوریه و خدا با من مشکل داره<<<<<<<<<<<<<<<<

حالا واقعا یکی هست بگه جریان چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

نظرات 3 + ارسال نظر
غریبه یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ

فقط بدون یکی تو این دنیا دوست داره و تا ابد به پات میشینه

peiman?

غریبه جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ

آره

پیمان پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ

بگذر ز من ای آشنا
چون از تو من دیگر گذشتم
دیگر تو هم بیگانه شو
چون دیگران با سرگذشتم
میخواهم عشقت در دل بمیرد
میخواهم تا دیگر در سر یادت پایان گیرد
بگذر ز من ای آشنا
چون از تو من دیگر گذشتم
دیگر تو هم بیگانه شو
چون دیگران با سرگذشتم

هر عشقی میمیرد
خاموشی می گیرد
عشق تو نمی میرد
باور کن بعد از تو دیگری
در قلبم جایت را نمی گیرد
بدرود...

به به

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد