hadi$

(-:زیاد بهم سر بزنید خوشحال میشم:-)

hadi$

(-:زیاد بهم سر بزنید خوشحال میشم:-)

نور شمع

وقتی همه جا تاریکه وقتی دیگه امیدی به جایی نداری 

هیچوقت چشماتو نبندو تسلیم نشو.... 

چون باید تا اخرین چیزی که واست مونده مبارزه کنی 

نه الکی...واسه اون چیزی که میخوای... 

حالا ممکنه هر چیزی باشه میتونه عشقت باشه... 

میتونه هر چیزی باشه که تو نسبت بهش حس مالکیت داری  

حتی میتونه ازادیت باشه.......... 

پس تا اخرین چیزی که داریم واسش میجنگیم 

تا اخرین نفس اخرین... امید داریمو  

با چشمایی باز اونو درخواست میکنیم

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدآقایی جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

سلام

حس مبارزه را دوست دارم.
دوست دارم واسه چیزی که میخوام مبارزه کنم و ساده و راحت به دستش نیارم.
بخاطرهمین کاااااااملاً با مطلبت موافقم

راستی ، وبلاگ خیلی خوبی داری
با اجازه لینکتون کردم که همیشه بیام و مطالبتون را بخونم.
منتظرتون هستم
شما هم به من سر بزنید.....

مرسی دوست من ازین که سر زدی.....
خوشحال میشم لینکت کنم
بازم بهم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد