hadi$

(-:زیاد بهم سر بزنید خوشحال میشم:-)

hadi$

(-:زیاد بهم سر بزنید خوشحال میشم:-)

ای خدا

 

بی وفایی رسم شده؟؟؟....

خدایا مگه تو نمیگی از رگ گردنم به بندهات نزدیکتری؟؟؟؟

پس چرا وقتی التماست کردم که از من نگیرش صدامو نشنیدی؟

من یه درمونده تو جاده بی پایان عاشقیم

الانم میخوام از روز وداعمون بگم

همیشه میگفت دوستت دارم منو یک موقع تنها نزاری ؟اما حالا اونه که منو تنها گذاشته

خنده دار نه؟


خدایا توی آخرین وداع حرفش هنوز خوب یادمه که گفت تورو می سپارم به روزگار خدا کنه
 خوشبخت باشی من لیاقت تورو نداشتم

همیشه

منم بهش گفتم تورو دوست دارم مثل حسه دلتنگیای وقت سفر مثل تموم لحظه های پاک بچگی

میگفت دیگه وقت رفتنه منم سپردمش به سرنوشت تا بیشتر از این بازیمون نده

تو ذهنم همون موقع بغلش کردمو اون دل غریبمو با خودش گذاشتم  توی خاک

اون رفتو حالا یه زخم کهنه رو قلبمه

 هر کسی ازم میپرسه رنگ عشق چه رنگیه؟

در جواب میگم مشکیه پر کلاغیه!!!

آره عاشقا بدونید رنگش مشکیه پر کلاغیه...